reklama

Jozef Kollar, sklamal si ma...

Prešiel nejaký ten čas od voľby nového predsedu a myslím si, že je teraz správna doba na vyhodnotenie si situácie, či som volil dobre a správne aj vzhľadom na vykryštalizovanie situácie po marcovom kongrese.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)
Tlačovka po voľbe
Tlačovka po voľbe 

Priznám sa, že Jozefova kampaň s početným tímom na stretnutiach po Slovensku určite nejako zaujala. Čo už sa mi nezdalo kosher, bolo očierňovanie svojich súperov. To som však bral jedným uchom dnu a druhým von. To dôležitejšie pre mňa, načo som sa Jozefa osobne pýtal bolo, čo urobí, keď prehrá... Nato dal veľmi jednoznačnú odpoveď, že samozrejme bude naplno pracovať pre stranu ďalej. To som bral ako pravé slovo chlapa, ktoré zvyčajne platí. Veci som si teda zosumarizoval a ešte pred volebným stretnutím s Richardom Sulíkom som si povedal, že dávam väčšie šance Rišovi, založil SaS, sľúbil dávno predtým, že po druhom volebnom období už nebude kandidovať na čelo SaS, vo voľbách 2012 získal jednoznačne najviac preferenčných hlasov v Saske, preto mi prišlo prirodzené a zodpovedné dať práve jemu hlas. Túto myšlienku som si utvrdil pri osobnom stretnutí s Richardom Sulíkom. Preto mi to až také veľké prekvapenie neprišlo, že vyhral :-). Čo ma však zarazilo bolo správanie Jozefa Kollára. Keď namiesto toho aby prehru zobral s pokorou a začal od úvodu robiť , to čo hlásal vo veľkom v kampani , že bude pracovať pre SaS, tak začal sa tu hrať s číslami a počtami hlasov, pomaly zbabelo cúvať. Je to podľa mňa úplne nefér. Už len preto, že to bola prvá tajná voľba predsedu strany v histórií Slovenska a mohli voliť úplne všetci členovia a tí rozhodli vrátane mňa, že na čele chcú Richarda Sulíka. Pokora z oponentov neprišla, prehru nezvládli a začalo sa divadlo, ako z minima vyťažiť maximum a z liberálnej nedohody, paradoxne si vytvoriť OZ Liberálna dohoda. To, že do toho zatiahli média a opäť prvýkrát v histórií boli mediálne prezentovaný skoro všetci vystupujúci členovia, bol len jasný začiatok ich mediálnej hry. Preto bol podľa môjho názoru rýchly a správny krok vyzvať ich, aby vystúpili zo strany. Bolo predsa všetkým jasné, že už na svoje politické rodisko len pľujú a škodia mu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sumár? Ani vo sne by ma predtým nenapadlo, že toto by boli schopní „Kollárovci“ urobiť aj, keď osobne vo svojej kampani tvrdili do očí niečo iné. Preto som skutočné rád, že som volil ako som volil a že tak volila aj väčšina členov. Teraz dúfam, že to pochopia aj naši voliči, lebo reálne sme opäť jedine my, ktorí vo svojich slovách a sľuboch neotočili o 180° .

Lukáš Ranik

Lukáš Ranik

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  13x

Môj blog k aktuálnym témam, keď si nájdem troška času :). Viceprimátor mesta Púchov, predseda poslaneckého klubu Spolu pre Púchov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu